Geseënde Nuwejaar

31 12 2011

“Before the Merriment of Commencement Commences” vergun my die geleentheid om my beste wense vir die Nuwejaar oor te dra.

Volgens almal wat ‘n mening het, gaan 2012 ‘n moeilike jaar wees.  Daar word verwag dat dit ‘n taaier jaar as 2012 gaan wees.  Nie juis dat ek my daaraan steur nie.  In 2008 het almal ‘n gatskopjaar verwag en toe word almal se gatte geskop.  Net nie soos daar verwag was nie.  Die Nuwejaar kan dus nie voorspellings lees nie en die jaar steur hulle dus nie aan die voorspellings nie.

Dus gaan ek nie aan die donker prentjie steur nie.  Ek dink wel 2012 gaan ons weer die geleenthede gee waarvan ons die beste van moet maak.  2012 gaan ons weer kanse gee wat ons nie kan verspeel nie.  2012 gaan weer ‘n jaar wees waarin ons kan groei en hopelik gaan ons 2013 in as beter mense.

Die nuwejaar is ‘n geskenk, waarvan ons die meeste van moet maak.  Die jaar gaan niks aan ons heil verander nie – dit is ons wat die ekstra tyd moet aangryp.

Mag jy en jou geliefdes die voorspoed van die Nuwejaar ontdek en vir julleself toeëien.