Waar loop Laviga rond

12 08 2017

Hallo Maatjies,

p12209651.jpg

Ekke het so effens verdwaal.

Ek het hierdie foto gekry en ek kan nie onthou waar dit was nie.  Kan  julle help?  Merriegriet hou haar snaaks.  Sy sê sy het my al 300 keer vertel waar dit was en as ek haar nog een keer kom vra, gaan sy my nooit weer saam met haar neem nie.

Lispiek wil net slaap – sy sê ek moet dit gogga.  Sy wil my nie vertel watter gogga nie.  ‘n Sprinkriek of ‘n muskaan?  Ek hou net van bottervliegies, maar ek kon nie een kry nie.

Weet iemand waar dit is?

Aksies

Information

12 responses

12 08 2017
HesterLeyNel

Tip: Tou are now at the southernmost tip of Africa.

14 08 2017
Laviga Heks

Hallo Fannie Hanepootjie

Ek west nie lekker van Engels nie. Of is dit nou Duits?

14 08 2017
HesterLeyNel

O ja, dit was Duits met ‘n Engelse spelwoord daarin. Dis suid, ver suid, die suidste plek in Afrika. Seegogga en Toortsie ken ook daaiplek se naam.

12 08 2017
seegogga

Ha Die SEEGOGGA wat jy moet vra!!! En lees mooi Hester se kommentaar hierbo. Dis mos hier waar jy met die een voet in die Atlantiese Oseaan en die ande voet in die Indiese Oseaan kan staan. Dis tyd dat jy weer hierheen kom en jou voetjies kom natmaak in die sout water.

14 08 2017
Laviga Heks

Oe! Waar ons katstertjies geëet het? Nou onthou ek, dit was by Durban April.

14 08 2017
seegogga

O gaats. Ek kan nie onthou nie maar ons was mis by Toortsie hier 9o die suidpunt.

13 08 2017
Toortsie

Vigatjie, een aand het jy mos by my kom kuier. Onthou jy nog? Dit was daar naby by die see.

14 08 2017
Laviga Heks

Ek onthou net van die bakleiplek, tannie Tossel.

14 08 2017
Toortsie

Watter bakleiplek?

14 08 2017
HesterLeyNel

Joe, ek het nou-net gesit en uitwerk ek het laas in 1999 (net voor die draai van die eeu) daar gekuier.

14 08 2017
Olga

Laviga jou klein skelm. Jy het ook net gewag dat ek my rug draai toe kom gesels jy. Nee a. Sies man. Nie eers ‘n heks maak so nie.

14 08 2017
Laviga Heks

Ekke het tannie Ougat die hele naweek gesoek. Was tannie Ougat al in Durban April?

Lewer kommentaar

