Bud Spencer

28 06 2016

Carlos Pedersoli was ‘n groot man.  Ek praat nou nie net daarvan dat hy 1.94 m lank was nie.  Die man het geweet van “Climb every mountain” en “Carpe Diem.”  Ek meen, op die rype ouderdom van 76 het hy die volgende te sê gehad:  “In my life, I’ve done everything.  There are only three things I haven’t been – a ballet dancer, a jockey and a politician.  Given that the first two jobs are out of the questions, I’ll throw myself into politics.”  Waarskynlik die loopbaan waarin hy die swakste gevaar het.

Carlos Pedersoli is natuurlik beter bekend as Bud Spencer.  ‘n Man wat in Suid-Afrika bekendheid verwerf het met die flieks wat hy saam met Terence Hill gemaak het.  Baie van die flieks het ‘n genre van hulle eie, die sogenaamde “Spagetti Westerns.”  Ek weet baie mense trek met minagting hulle neuse vir die soort flieks op.  Nogtans, moet ‘n mens die duiwel die eer gee wat hom toekom.  Die flieks is om mee te begin in Engels oorgeklank, maar het nogtans vir die akteurs internasionale name gemaak.  Dit sit nie in elke Italiaanse fliek nie.

Bud Spencer was egter nie net ‘n akteur nie.  Hy was die eerste man in Italië wat die 100 m vryslag onder ‘n minuut kon swem.  Hy het die semi-finale van die Olimpiese spele in 1952 en 1956 gehaal.  Hy was ook ‘n uitmuntende water polo speller.

Bud Spencer het ook ‘n regte werk gehad.  In die laat 40s het hy in die Brasiliaanse konsulaat in Brasilië gewerk.  Hy het ‘n graad in regte gehad en het glo verskeie patente geregistreer.  Hy was boonop ook ‘n kommersiële lugvaart en helikopter vlieënier.  Hy het sy eie lugvaartmaatskappy gehad wat hy later verkoop het vir ‘n kinderklerefabriek.  In 2007 het hy diplomas ontvang as ‘n swem- en poloafrigter.  Verder het hy ook geskryf en was hy betrokke by verskeie liefdadigheidsprojekte.

Ons sal hom seker die beste onthou as ‘n knorrige man wat iemand met net een goed gemikte hou droomland toe stuur.  My gunsteling toneel van hom is van “I am for the hippopotamus” waar ‘n man van onder die bult Bud Spencer se karakter met kung fu probeer intimideer.  So kom hy met al sy bewegintjies en geluidjies die bult op om met net een klap uitgeslaan te word voordat hy ‘n hou kon inkry.

Bud Spencer is gister in Rome vreedsaam oorlede op die ouderdom van 86.  Hy laat sy vrou, Maria (met wie hy al in 1960 getrou het), 3 kinders en verskeie kleinkinders na.

As iemand gewonder het, Terence Hill skop nog sterk.  Hy is al 77 jaar oud.

Breinvasbrand:  Hoe het Carlos Pedersoli sy verhoognaam gekies?

Breinlosbrand:  Olga was reg met John Grisham.  Dit was terloops sy debuutroman.

Spesiaal vir Olga:

Aksies

Information

7 responses

28 06 2016
Olga

As ‘n eergebaar aan sy gunsteling akteur, Spencer Tracey en sy gunsteling bier, Budweiser. Nou tor, nou, al 86? Rus in vrede ou grote. Ek kyk vandag steeds graag na Bud Spencer en Terence Hill flieks. Veral die Trinity flieks is my gunsteling. Al moet ek erken ek gril my kamoers vir hulle “vuilgatte” en vulgere eetgewoontes.

28 06 2016
HesterLeyNel

Ek onthou een toneel waar Hill na baie maande gebad het en toe net weer sy vuil klere aangetrek het. Yuck!

28 06 2016
Olga

Nadat hy darem die klere uitgeskud het. Ag, nee. sies, ek kon nog elke keer die skurfheid van die vuil klere gevoel het. 😆

29 06 2016
HesterLeyNel

Die reuk!

29 06 2016
Xena Phoenix

Mooie, bloue oë kan nie ‘n reuk laat verdwyn nie.

29 06 2016
HesterLeyNel

haha, jy is so reg

28 06 2016
HesterLeyNel

Dankie vir die mededeling – ek het sowaar nie geweet dat hy so ‘n veelsydige persoon was nie. Ek moet dit vir my man wys; hy was ‘n groot bewonderaar.

Lewer kommentaar

