Presies 40 jaar later en nog steeds ‘n treffer!!

31 10 2015

 


Aksies

Information

8 responses

1 11 2015
scrapydo2.wordpress.com

Wys jou, goeie musiek bly staande tussen al die oppervlakkige stukke.

1 11 2015
Olga

Tydloos. Een van die beste songs ooit.

2 11 2015
nowathome

Dit is gunsteling ook!!!

2 11 2015
Klip

Ook my gunsteling , veral Miley Cyrus hom sing

2 11 2015
Klip

Skuus ek was op die verkeerde radio stasie ingestel. P!nk doen vir my n baie goeie “cover”

9 11 2015
Toortsie

Hulle is net fantasties! As ek hierdie song in my kar ry, vang ek myself later dat ek TOTAAL te vinnig ry.

10 11 2015
JWW

So oud soos ek

11 11 2015
My ouma se briewe | Toortsie, Kameel en Bokbaaivygie

[…] Wel Xena, ek hou nou op grawe, en is jammer om te moet sê dat ek nou nog nie op die skat afgekom het nie. Jammer vir hulle wat liefdesbriewe verwag het, dalk het my ouma dit uit respek uitgehaal! Dis meestal briewe uit die laat 1800’s en vroeë 1900’s. Dalk moes ek verder soek! […]

Lewer kommentaar

