State Capitol

20 02 2015

20





Pipperella Koors

20 02 2015

Ek weet ‘n mens mag nooit ‘n goeie storie met feite bederf nie.  Alhoewel, ek dink nie dat radio’s, joernaalprogramme, nuus of natuurlik koerante hulle aan stories moet skuldig maak nie.  Hulle maak hulle lewe uit aktuele en nuusgebeure uit.  Let op!  Lewe.  Dus hulle word betaal om nuus en aktuele gebeurtenisse te dek.  Hulle is nie veronderstel om amateurs te wees nie.  Sovel my kennis strek, het radiostasies ook navorsers wat seker maak dat die aanbieders nie strooi praat nie.  Helaas, die aanbieders gebruik die navorsing as toiletpapier of die navorsers is nutteloos.

Noudie dag – om presies te wees, op 10 Februarie – het ek op die radio gehoor hoe hulle beplan om Bobbi Kristina Brown se masjiene af te skakel.  Dit speel natuurlik TRAGEDIE soos min ander dinge.  Eerie om die minste te sê.  Om mee te begin is Brown bewusteloos in ‘n bad gekry, netsoos haar ma Whitney Houston.  Daar was vermoed dat daar dwelms by Brown se toestand betrokke is, weereens soos haar ma Houston.  Brown is breindood verklaar en daar was beplan om die masjiene op 11 Februarie 2015 af te skakel.  Dit sou dan presies 3 jaar na haar ma se dood wees.

Groot is my skok vanoggend om te hoor dat dieselfde, kamstige breindooie, Brown se asemhalingspypie verwyder is en dat sy nou deur haar keel moet asem haal.  Dit is basies gedoen omdat sy nog vermoedelik vir maande op ‘n ventileerder sal moet staat maak.  Die dokters wil ook blykbaar haar mediese koma begin verlig.  ‘n Heel ander storie as wat op Jacaranda verkondig is.

Sulke goed maak my rooi sien.  Genade, hoe kan ‘n kommersiële radiostasie met meer as 2 miljoen luisteraars sulke snert gaan verkondig?  Deesdae moet jy ook eers alles wat jy hoor, sien of lees self gaan navors om dit te bevestig.  Mens kan geen vertroue in die tradisionele media meer plaas nie.

Dit bring my by ‘n volgende irritasie:  die aanbieders wat deesdae hulle menings en veroordelinge in almal se kele wil afdruk.  Is daar nog plek vir professionele joernalisme?  Ek gun ‘n aanbieder sy / haar mening, maar dit behoort nie almal anders s’n te oorskadu nie.  Dit is amper asof aanbieders almal deesdae hulle agenda of hartsake deur ‘n openbare platform.  Nie dat dit my soseer pla nie, maar enige ander mening word nie gerespekteer nie.  Dit word verkleineer of afgelag – sonder om die mening op meriete te oordeel.  Is dit professioneel?

Hoe voel julle?

Breinvasbrand:  Wanneer is Radio Uitsendings in Suid-Afrika begin?

Breinlosbrand:  Olga was reg met China.