‘n Nuwe Engel vir Kinderlaggies

22 08 2014

Daar word gesê “Imitation is the ultimate flattery”.  Ek is baie gesteld op my oorspronklikheid, maar daar is een besliste uitsondering.  Ek het dit dalk nooit uitgespel nie, maar dis geen geheim dat Laviga op Liewe Heksie gegrond word nie.  En sonder Verna Vels, was daar geen Liewe Heksie nie. 

Dit is dus met leedwese dat ek vanoggend van haar afsterwe verneem het. 

Verna Barbara Robertson Vels is op 13 Junie 1933 in Reitz gebore.  Sy het by die Universiteit van Pretoria met ‘n BA graad gegradueer.  Daarna het sy vir die SAUK begin werk.  Sy was betrokke in Radio, Televisie en was die eerste vroulike streeks organiseerder. 

Blommie die Kabouter het in 1961 sy verskyning op Siembamba op radio gemaak.  Liewe Heksie was ‘n bykarakter in sy storie.  Gou-gou het die heks alles oorgevat.  Seker ook maar net omdat sy op die maan was.  Verna Vels was die skepper van die Liewe Heksie stories.  Soos julle weet was dit nie net op radio uitgesaai nie.  Daar is verskye Liewe Heksie boeke en sy het ook twee seisoene op televisie geniet.  Liewe Heksie het ‘n bekoring vir kinders van alle ouderdomme. 

Verna Vels was by die SAUK verantwoordelik vir joernaalprogramme, wat kinderprogramme ingesluit het.  Danksy haar was nie net Liewe Heksie op televisie nie, maar ook Kraaines en Wielie Walie.  Sy was die stem agter Liewe Heksie, Blommie Kabouter, Kwaaitjie Kabouter en Bennie Boekwurm.  Sy was selfs na haar aftrede (in 1993) nog by 7de Laan betrokke. 

Waar dit Afrikaanse kindervermaak aangaan, het sy groot spore gelos wat nie gevul sal word nie. 

Verna Vels is in Januarie vanjaar gediagnoseer met inflammatoriese borskanker.  Dit het daarvandaan na haar brein versprei.  Sy het die stryd dapper gestry en het selfs terwyl sy chemo gekry het, steeds haar gesig op 7de laan se stel gaan wys. 

So ver my kennis strek, het Verna Vels nooit getrou nie en het sy ook nie kinders gehad nie.  Net nog ‘n bewys dat jy nie noodwendig kinders moet hê om hulle te kan verstaan nie. 

Ek weet ek is nie bevoeg om te besluit wat met die afgestorwenes gebeur nie.  Ek hoop egter dat Verna Vels ‘n plek tussen die engele gaan kry wat kinderharte gelukkig moet maak. 

Rus in vrede.


Aksies

Information

2 responses

22 08 2014
Sonlig

Ek hoop dit saam met jou!!

22 08 2014
Olga

Rus in vrede Verna Vels.

Lewer kommentaar

