And baby makes 3

27 07 2014

Die Engelse sê iets van “Don’t assume, it makes an ass out of u and me.”  Dit is natuurlik net van toepassing as jy jou aannames aan die wêreld verkondig of met jou aannames optree.  Dit wat jy in die privaatheid van jou kop doen, hou darem die eier van jou gesig af.  Tensy jy natuurlik daaroor gaan blog.  Maar as jy jouself as ‘n toffie uitgee . . .

Nou die dag sit ek op my planeet en beskou die aarde so ‘n bietjie.  In ‘n stil hoekie, weg van die gedruis, is daar ‘n swart seuntjie van niks ouer as 3 jaar alleen.  Dit is seker wat my aandag getrek het.  Die seun is te jonk om op sy eie te wees, veral in ‘n area wat geïsoleer is.  Ek wonder toe nogal waar sy ma is.  Juis terwyl ek wonder of dit nou my probleem is, stap daar ‘n blanke man na die seun.

Ek het groot geword in die tyd van Gert van Rooyen.  Dus ‘n vreemde man by ‘n kind sal my altyd laat frons.  Nie dat ek noodwendig die slegte van almal dink nie.  Ek kan nou regtig nie ‘n goeie siel veroordeel wat dalk ook maar net bekommerd is oor ‘n kind weg van alles af.  Dit is heeltemal moontlik dat hy net wou weet waar die seun se ma is.

Die man het ander planne gehad.  Toe hy by die kind kom, haal hy lipsalf uit om vir die kleintjie aan te sit.  Duidelik is hy nie ‘n vreemdeling vir ‘n kind nie.  Vreemdeling – hoe goed of sleg hulle ook al is – is nie gepla met ‘n kind se droë lippies nie.  Die klein mannetjie was duidelik nie alleen nie.  Van die afstand wat ek gekyk het, kon hy seker ‘n kleurling gewees het.  Iedergeval, hy was saam met sy pa.  Hulle het seker ‘n draai gaan loop sodat die ma in vrede haar besigheid kan doen.

Dit is toe die ouer boetie en die ander pa met ‘n stootwaentjie aangesukkel kom.  Duidelik ‘n twee pappa gesin wat in ‘n stil hoekie gaan parkeer het voordat hulle deel van die malhuis word.  In bestrek van 2 minute het die afgedwaalde kind met ‘n half agterlosige ma, eers die kind van ‘n gemengde verhouding en toe die aanneemkind van ‘n homoseksuele paartjie geword.  Alles natuurlik van ‘n afstand beskou.  Vir al wat ek weet, kon dit twee boeties wees wat die huishoudster se kinders vir ‘n uitstappie geneem het.  Tensy ek al die feite uit die perd se bek gehaal het, raai ek net.

Daar word deesdae gefrons as iemand aan ‘n gesin dink as ‘n ma, pa, boetie en sussie.  Daar is soveel variasies op die gesin tema, dat die aanname op die minste ooreenvoudig is.  Hoewel, daar is NIKS met daardie spesifieke prentjie verkeerd nie.

Is daar vandag nog plek vir normaal of standaard? Wanneer word normaal of standaard ‘n steen des aanstoots?  Wat is die eintlike definisie van ‘n gesin?

Breinvasbrand:  In Modern Family, wie is Cam en Mitchell se kind?

Breinlosbrand:  Olga was reg met South African National Roads Agency Limited.

 


Aksies

Information

One response

27 07 2014
Olga

Eerste!!!! Iemand het genoem hulle het ‘n trekogie kindjie aangeneem. So haar naam is seker Lily of Rose.

Lewer kommentaar

