Hoe cool is dit??

9 07 2014

Siende dat julle almal weet dat ek 12 is, hoef ek seker nie voorbrand te maak nie.  Wanneer ek van ‘n boek, fliek, storie, watookal hou, hou ek obsessief baie daarvan.  Tot die punt dat ek ‘n PhD tesis daaroor sal kan skryf – verwysings en al – sonder om iets te gaan naslaan.  Seker nou nie heeltemal normaal nie, maar dit is hoe ek aanmekaar gesit is.

Ek moet erken ek was redelik langtand om enigsins Risolian Isles te kyk.  Nie ‘n besonderse groot voorliefde vir eilande nie.  Ek was gou in gelig dat dit ‘n misdaad / forensiese storie is.  Weereens, nie een van my voorkeur genres nie.  Ek het wel verplig gevoel om dit te begin kyk, in ‘n tyd wat ek saans laat by die huis gewerk het en agtergrond geraas gesoek het.  Ek was heelwat meer geinteresseerd toe ek agterkom dat Rizzoli & Isles vroulike gatskop karakters is (dus mense met wie ek kan identifiseer), maar ek het eers teen die einde van die eerste seisoen geinteresseerd genoeg geraak om dit te gaan navors.

Dit is nou ‘n helse lang draai om te verduidelik hoe ek my skielik daagliks op Twitter bevind het.  Die hoofkarakters het almal Twitter profiele gehad wat redelik aktief was.  Dit was vermaaklik en dus het ek hulle begin volg.  Natuurlik weet ‘n mens dat dit net karakters is en ‘n mens neem aan dat dit iemand wat aan die reeks werk is wat die eintlike tikwerk doen.  Die skeppers en akteurs het ook die profiele gevolg.  Hoewel, wie ookal dit doen, het gatvol geraak en nou kom dit uit hoe die storie eintlik aanmekaar steek. 

Die profiele is deur ‘n aanhanger begin.  Sy het binne inligting gehad en toe daarmee rondgespeel.  Sy was so suksesvol gewees dat die mense in beheer haar basies geakkrediteer het.  So kon sy die stel besoek, vooraf episode inligting kry (sodat sy weet wat gaan aan) en almal met die hand groet wat sy met die hand wou groet.  Alles net sodat sy haarself en die 35 000 mense wat kies om haar te volg kan vermaak.  Persoonlik, is ek nogal beindruk.  Al was ek nou nie juis uniek toe ek ‘n sekere heks begin namaak het nie (hoewel, my heks was lank voor @JaneRizzoli daar).

Seker een van die voordele van die internet.  Dit wys darem dat jy nie die enigste weirdo is nie.  Soms is daar mense wat weird skoon normaal laat klink.

Kom ons maak die skrywe ‘n bietjie prettig.  As jy ‘n kontrak kon kry om enige karakter ‘n stem te kan gee, watter karakter sal jy wil verteenwoordig?

Breinvasbrand:  Wat is Jane Rizzoli se middelnaam?

Breinlosbrand:  Olga en Klip was reg met Bruxisme


Aksies

Information

2 responses

11 07 2014
Olga

clementineUhm, Maja.

11 07 2014
Olga

Die by natuurlik.

Lewer kommentaar

