Kersgeskenke

17 12 2013

Met die wat Olga so ywerig geskenke koop en toe draai, moet ek seker ook ‘n plan maak.

Ek het dit goed gedink om vanjaar ‘n Kersgeskenk op my blog beskikbaar te stel.  Sommer net om te wys dat ek nog sterk skop, al is dit nie noodwendig in die onmiddelike omgewing nie.

Ek is seker van die meer siniese lesers het nou dadelik aan die sogenaamde geskenke, belonings en pryse gedink waarmee telebemarkers tyd steel.  Ek belowe op my erewoord dat ek nie probeer om iets wat julle nie wil hê by julle keel af te druk nie.  Dus verklaar ek dat julle self die geskenk (Afrikaanse A 4 kalender) sal moet druk of laat druk.  Jy kan darem eers kyk voordat jy daardie besluit neem.

Kalender 2014 blog

Ek hoop julle hou daarvan.


Aksies

Information

One response

17 12 2013
Olga

😉 😉 🙂 Die verkleurman mag maar.

Lewer kommentaar

