Kapsie Heuwel

10 11 2012

Hallo Maatjies  :mrgreen:

😡  Wordpunt is lelik met my.  😥  Ek het ‘n prentjie waar ek nie meer kan onthou wat ek dink nie.  J  Ekke het gehoop julle sal my kan help.  🙄  Maar nou kan ek dit nie reg draai nie.

Ekke hou van snaakse huise.  😆  Altyd as ek ‘n snaakse huisie sien, dan vat ek my tronkfoon en neem ‘n foto.  😈

Ek het die huisie al baie op TV gesien.  😯  Ekke het my oë getrek toe ek dit met my eie ore sien. 😀 Ekke het ver met die vliegmasjien en ‘n gautrein gegaan om dit te sien.

Die ander hekse wil my nie glo nie.  👿  Hulle sê dit is net deel van die dekor van programme.  😡  GRRR!  Ek is mos nie ‘n heks wat jok nie.

Tata Maatjies


Aksies

Information

8 responses

10 11 2012
Olga

*stamp my voet* sies vir die ander hekse. Ons weet almal mos Laviga hou haar nie met liegstories op nie.

10 11 2012
Olga

BTW, EEEEERRRRRRRRRSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 11 2012
Olga

1
2
3
Blok vir Viga daar agter die boekrak.

11 11 2012
Laviga Heks

😯 Hoe het Tannie Ougat my in die Kapsie Heuwel gesien? Ek het onder die ooms se stink voete weggekruip.

11 11 2012
Olga

Ek het die geel rosie op jou hoed herken.

11 11 2012
Laviga Heks

Koewie!!!

Blok vir Tannie Tossel!!!

12 11 2012
Toortsie

1
2
3
Blok vir Viga weer!!
En o ja, ek glo vir jou. As jy weer soontoe gaan moet jy my ook inpak in jou koffertjie, hoor!

29 11 2012
Avontuur in die woestyn (3) | Toortsie, Kameel en Bokbaaivygie

[…] ons baie goedgesind. Hier in die woestyn is baie van my kameelvriende wat ons sal kom help!” Heksie onthou skielik van hoeveel heksemaatjies sy het, almal met besems om ons te beskerm! Die Merrie ken […]

Lewer kommentaar

