Province!!!!

27 10 2012

Ek moet erken dat rugby die jaar my so bietjie gemis het.  Ek het wel verneem dat dit Province teen die Haaie in die Curriebeker Finaal is.  Natuurlik was daar ‘n vlammetjie van hoop, maar ja.  Province het hoeveel keer bewys dat dit niks is om die finaal te bereik nie, maar helaas, dan kry hulle verhoogvrees.  Na ‘n dekade van hoop het ek al begin dink ek jinx die Strepies manne.  Lyk my die aanname was nie verkeerd nie.

Die jaar het ek besluit om ‘n stille ondersteuner te wees, ek sal immers altyd ‘n WP aanhanger wees.  Toevallig is daar tans soveel wat my aandag vereis, dat ek nooit by rugby uitgekom het nie.  Ek het nie eers geweet dit is vandag die finaal nie – wel, tot ‘n mede Province bittereinder my jubelend ingelig het dat die 11 jaar droogte verbreek is.  Die Curriebeker gaan huis toe – in die Kaap van Storms waar dit hoort.

Knap gedaan, Ouens.  Hoop julle raak verslaaf aan wen.


Aksies

Information

One response

27 10 2012
Olga

Veels geluk Province… (Daar was seker maar min vaalpense in die span.)

Lewer kommentaar

