Geheim

26 05 2012

Ekke het ‘n geheim.  😆

Regtig!  😉  ‘n Geheim is iets wat jy vir niemand mag gevertel nie.  😯  Behalwe as dit vir jou of iemand anders seermaak, dan MOET jy iemand gevertel.  :mrgreen:  Is!  Myse ouma sê so.  🙂  Selfs Merriegriet sê so.

🙄  Ek het nie ‘n vieslike geheim nie, so ek kan vir niemand vertel nie.  😡  Nee, julle mag nie vra nie, dit is ‘n geheim.  🙂 Niemand mag weet dat die see in ‘n skulpie wegkruip nie.  :mrgreen: 

Dit is my geheim en ek vertel vir niemand nie.  😆

Tata Maatjies.


Aksies

Information

2 responses

26 05 2012
Olga

dis reg viga. Hou jou geheim veilig vir jouself.

Skinebek.

27 05 2012
Toortsie

Vertel! Toeee! Ek sal vir niemand vertel nie! Belooowe!

Lewer kommentaar

