Kinders van ‘n ander aard

30 03 2012

Elke diertjie moet ‘n plesiertjie hê.  Tog is die plesiertjie dikwels dekselse harde werk wat enige mens laat wonder of dit regtig die moeite werd is.  Vir baie mense is ‘n stokperdjie ‘n kind, een wat met baie ywer en toewyding versorg en vertroetel moet word.  Die uitkoms bied vir hulle ‘n onbeskryflike beloning, maar iemand wat nie te veel vir die kind omgee nie wonder of dit regtig die moeite werd was. 

Ek dink nou byvoorbeeld aan ‘n toneel in Dennis the Menance waar die Wilsons vir jare lank die een plant versorg het.  Die blom was uiteindelik reg om te blom.  In die aand en net vir ‘n paar sekondes.  Ek sou beslis nie die moeite gedoen het vir net ‘n paar sekondes nie. 

Ek geniet ‘n mooi tuin net soveel as ‘n volgende.  Dit vat egter ‘n streepsak vol sweet en geduld om ‘n lushof te skep.  Die arbeid word egter nie beloon nie.  Dit vat net soveel tyd en sweet om dit ‘n lushof te hou. 

Ek dink aan mense wat orgideë kweek.  Ek kan seker die bonsai liefhebbers daar in gooi.  Hulle plantjies vreet die helfte van hulle begroting op en driekwart van hulle tyd.  Goed en wel, die eindproduk bly en die gevoel van trots sal seker vermeerder.  Alles net op ‘n potjie of 3?

Dan kom ons by die scrapbook-kers en die mosaiek-liefhebbers.  Hulle sal altyd iets kry om mee te woel en hulle handewerk is dikwels besonders.  Ek het nie eers van spoeg en plak in die kleuterskool gehou nie, wat is die kans dat ek dit vrywillig sal doen?  Nul. 

Soos julle kan sien is ek aan die lui kant.  Ek wil die minimum moeite insit en die maksimum voordeel daaruit trek.  Ek sal byvoorbeeld seëls versamel, maar as al die skaars en duur seëls nie agter my aanloop nie, gaan daar nie juis veel met die seëls gebeur nie. 

Die sleutel lê seker in passie.  Enige stokperdjie is tydrowend en vreet geld soos die staat.  Wanneer dit egter ‘n passie is en nie bloot ‘n stokperdjie nie, is dit ‘n bysaak.  Wat vir een na ‘n vermorsing van geld en energie lyk, is vir ‘n ander amper soos asem haal.  Niemand gee tog om om geld te mors op iets wat hulle geniet nie. 

Watter stokperdjies put jou uit net om daaraan te dink?  Watter stokperdjies kan jy nie genoeg van kry nie?

Aksies

Information

3 responses

30 03 2012
gerdajansen1

ek doen appliek werk. geen breinvries vandag nie?

30 03 2012
Bileam se Donkie

Motorfietsry- daar is nooit ‘n “te” daaraan nie!

30 03 2012
Olga

ek kan nie genoeg eet nie.
Ek word moeg as ek net dink aan kos maak.

Lewer kommentaar

