Tent winkel

25 02 2012

Hallo Maatjies

Ekke was by die vreemdelingste winkeltjie ooit gewees.  😯  Enne wat so ampertjies in ‘n tent is.  🙄  Merriegriet het dit ‘n padstal genoem, maar sy is ook maar lekker dom!  :mrgreen:  Ek ken van stalle en daar was geen perde wat daar geslaap het nie.

Daar is nie trollies en goed soos in ‘n regte winkel nie.  ❓  Maar heksie kan amper alles daar koop.  😆  En ‘n paar goed wat ander winkels nie het nie.

Die winkel se oom wou gehad het dat ek daar moet bly, maar ekke is nie ‘n winkel heks nie.  😈

Netnou maak hy met my heksie biltong.  😯

Ek weet ek is die mooiste heks, maar ek wil ‘n lewendige een ook wees.

 

Aksies

Information

2 responses

25 02 2012
Olga

maar jy is, viga, die mooiste, slimste, lewendigste heksie wat ons ken.

25 02 2012
Toortsie

Hulle wou jnu net hê omdat jy so möoi is.

Lewer kommentaar

