Banklenings

6 02 2012

Die advertensies wat wonderwerke gespel lenings belowe, het dit nog nooit vir my gedoen nie.  Nie dat ek glo krediet is ‘n vloekwoord nie.  Dit is ‘n goeie hulpmiddel wat baie versigtig bestuur moet word.  Sonder krediet het ek nie geswot nie en het ek met apostelperde gery.  Die ding is egter dat lenings nie vir elke bakatel aangegaan moet word  nie.  Wag, amper begin ek preek en dit was nie die doel met die skrywe nie.

Elke keer wat daar ‘n R150 000 aanbod in die pos gekom het, het ek dit fyn en flenters opgesnipper en weggegooi.  Dieselfde met elke kredietkaart wat ek aangebied was.  Ek sien glad nie wat so wonderlik is aan geld wat jy moet terug betaal nie.  Gewoonlik aansienlik meer as wat jy daarvan gekry het.  Vanaand, moet ek egter van opinie verander.

In die nuwe lening advertensie van Standard Bank sit die bankvrou lustig en werk by die klient.  Dink net, in plaas om op jou knieë voor die bankbestuurder te staan, gee hulle jou sommer gratis arbeid vir die dag.  Jy kyk hoe hy / sy jou wasgoed, skottelgoed of tuin doen, terwyl hulle jou boonop geld belowe.  Wonderlik.  Ek het net twee vrae.

  1. Hoe vinnig moet jy die geld terugbetaal voordat rente inskop?
  2. Hoe vinnig kan ek weer vir ‘n lening aansoek doen?

So ‘n geleende perd, kan ek nie in die gesig kyk nie.


Aksies

Information

One response

6 02 2012
Olga

Ek wil nie die geld hê nie. Die niggietjie is egter baie welkom om vir my to kom vloere skrop en stryk.

Lewer kommentaar

