Gausous

27 01 2012

Hallo Maatjies!!!

Ek het ook so ‘n bietjie met die Gausous gary!!  :mrgreen:  Ek is ‘n heksie wat weet van Gausous.  😯

Eerste moet ‘n heksie ‘n grootboekkaart koop om op die Gausous te ry.  🙂  Jy voer die masjien geld en dan spoeg dit vir jou ‘n kaart uit.  🙄  Heksies kan nie daarmee roomys koop nie, jy kan net op die Gausous ry.  😡  Simpel kaart!!

Wanneer die Gausous kom moet jy vinnig inspring.  😆 Vra maar vir Merriegriet, die gausous het vir weggeroei toe sy nie vinnig genoeg was nie.  😀  Binne moet jy net mooi op jou stoel sit.  😯  Ekke het gedink ek gaan afval as dit so vinnig roei, omdat daar nie veiligheidstoutjies is nie.  :mrgreen:  Gelukkig het ek nie, anders sou ek my prokstituut op hulle moes sit.

Ek het gedink die Gausous gaan soos ‘n vliegmasjien wees.  😯  Dat dit nie gaan stop langs die pad om te gaan piepie nie.  :mrgreen:  Maar die Gausous stop baie langs die pad.  🙂  Dan klim daar maatjies op en af.

Maar ek wil nie snaakswees nie, maar die Gausous lyk net soos ‘n trein!  ❗  Die mense dink seker dat alle heksies dom is, maar ek is ‘n slim heks.

Tata maatjies

 


Aksies

Information

4 responses

28 01 2012
Toortsie

Oeee! Hoe jaloers is ek nou! Ek het noggie met daai sous gery nie! Was dit lekker?

28 01 2012
seegogga

Dit lyk mos nou vir my ook heerlik!

28 01 2012
Olga

neeeee! ! !
Viga, ek kan nie glo jy het sonder bessie en my gery nie. 😥

30 01 2012
Gerda. J

he he he, ek wil ook gautrein ry.

Lewer kommentaar

