Laviga help vir La Bafana

24 12 2011

Ciao Maatjies!!!

Julle sal nooit kan raai waar ekke is nie.  :mrgreen:  My se ouma Laviga het gesê ekke moet so ‘n bietjie by my Tannie La Bafana gaan kuier. 😀 Sy het ‘n ekstra besem en hande die tyd van die jaar nodig.  🙂  Toe sê my ouma: “Whoopa Loopa en Laviga na Italina” en toe is ek sommer by Tannie La Bafana!!!  😆

Oe, die is lekker!  Tannie La Bafana is mooi ‘n Kersheksie!  😯  Njannies, ek is nie ‘n heks wat jok nie.  Sy bly in Italina waar sy vir al die maatjies geskenkies maak en op Kersfees uitdeel.  :mrgreen:  Ek mag haar help en . . . en . . .  as ek soet is gaan ek ook ‘n geskenkie kry.  😆  Tannie La Bafana hou net van soet kinders en heksies.

Oe!!!  Kyk net hoe laat dit is!!!  😯  Ons moet nog baie geskenkies klaar maak voor vanaand!

Tata Maatjies.  😳  Ek het amper gevergeet ek is in Italina.  Hulle sal sê Ciao Maatjies!


Aksies

Information

2 responses

24 12 2011
Olga

ciao viga. Eet jy baie pizza in Italina?

25 12 2011
Toortsie

Sjoe! Jy rits darem rond!

Lewer kommentaar

