Koud, Lou, Warm

15 12 2011

Baie mense glo mos dat hulle ‘n juiste prentjie van iemand kan vorm van net kommunikeer (blog, twitter, ens) met iemand.  Tot ‘n mate is dit seker nie juis te vergesog nie.  Hulle reken mos waarvan die hart vol is, loop die mond oor.  Jou blog is dus in ‘n mate ‘n weerspieling van ‘n gedeelte van jou binneste – maar net ‘n gedeelte.

‘n Kritiek wat dikwels gebruik word in dieselfde asem as bloggers, is hoeveel daar voorgegee word.  Ek ken iemand wat voel dat bloggers hulle almal as heiliges voordoen.  In ‘n mate is dit seker waar dat die beste voetjie altyd voorgesit word.  Langenhoven het iets gepraat van dat ‘n mens jou swakplek ewe sorgvuldig vir jou vyande en vriende wegsteek.  Dit is menslik, maar dit bied baie oppervlakige, fiktiewe karakters.  Ongeloofwaardig en vals.  Elke mens het immers goed en kwaad in hom of haar.

Nou raak ek weer filosofies en dit is juis vakansie.  Tyd om te speel.  “For one day, and one day only” kry jy ‘n kans om jou prentjie van Xena Phoenix te toets.  Jy maak ‘n stelling en ek sal dan sê of jy Koud, Lou of Warm is.  Byvoorbeeld:

  • Is jy mal oor ABBA?  Warm
  • Ry jy perd?  Koud

As iemand lus het om dit ‘n tag speletjie te maak, gaan voort.  Dit kan dalk vet pret word.


Aksies

Information

21 responses

15 12 2011
Son

Is jy anders as wat jy op jou blog is? 😉

15 12 2011
Xena Phoenix

Nee, vrek. Warm! Hoop ek!!!!

15 12 2011
MaanKind

Rus jy ooit?

15 12 2011
Xena Phoenix

Vuurvlamwarm

15 12 2011
MaanKind

Geweet!

15 12 2011
Olga

is jy hommer? Ek het die heerlikste, vars vetkoeke en biltong met sulke blink vet randte.

15 12 2011
Xena Phoenix

Warm!!!

Ek het vergeet om ‘n broodjie te bring

15 12 2011
turksvy

Is jy in ‘n verhouding? Liefdesverhouding, that is. 😉

15 12 2011
Xena Phoenix

YSKOUD

15 12 2011
turksvy

Brrrrrr….. 😆

15 12 2011
J W W

Is jy harkoppig?

Hou jy van kinders? (moet warm wees)

15 12 2011
Xena Phoenix

Vuurvlamwarm

en

Warm

15 12 2011
Olga

Was jy jou kar gereeld?

15 12 2011
Xena Phoenix

Self? Yskoud

16 12 2011
Toortsie

Wat is daar nou oor om te vra??? Hou jy daarvan om te krap waar ander bang is om te kom???

17 12 2011
Xena Phoenix

Warm!!

Evil happens where good men do nothing

16 12 2011
Wie is jy? En wie dink jy is ek? « MaanKind

[…] Xena Phoenix wou speel, en ek is nou moeg gewerk, so ek speel sommer gou saam, pleks van filosofies raak vandag. Dit werk so: […]

16 12 2011
MaanKind

OK ek het ook gespeel, kom toets maar…

16 12 2011
Speak now or forever hold your peace « Kouevuur

[…] Die Merrie het hiermee begin, Maankind het die aflosstokkie aangevat en hier is ek ook. Ek is hoeka te lui / besig / mislik (kies die een wat jou die beste pas) om regtig te skryf, so hierdie is ‘n uitweg. […]

19 12 2011
pienkpantoffels

Mmmmm jy hou daarvan om ander mense te help, baiekeer ten koste van jouself.

19 12 2011
Xena Phoenix

Lou

Nie sommer ten koste van myself nie.

Lewer kommentaar

