Laviga Swerf

2 12 2011

Hallo Maatjies!!!

Ek het met balblase gevlieg!!!  😆  Njannies!!!  😀

Julle weet mos ek is ‘n heksie wat graag help.  🙂  Die tannie se tande was vol en toe sê ekke vir haar ek sal die balblase vas hou.  :mrgreen:  Toe styg ek bietjie baie op!  Joh!  😉

Merriegriet was so jaloers, dat sy my sommer aan die voete gegryp het.  😡  Sy was lekker jaloers skapie.  🙄  Lekker bang ekke gaan bitch toe en sy moet by die huis bly.  😈

Maar nou hoef ek nie meer te wag vir ‘n vlieg masjien nie.  🙂  Wanneer ek wil gaan toonskuur, kan ek net ‘n paar balblase opblaas.  Lekker.

Tata Maatjies


Aksies

Information

8 responses

2 12 2011
Olga

Whoop, whoop!!!!! Viga is ‘n vlieënde heksie ook.
1
2
3
blok die heksie wie kan vlieg.

2 12 2011
Laviga Heks

Ek vlieg sommer met my besem ook!!

2 12 2011
Laviga Heks

1
2
3

Blok vir tannie Tossel

2 12 2011
Olga

Ekskuus Viga, ek het bedoel die swewende heks. Ek is vanaand baie dom. Dalkies moet ek gaan rooi koelas drink.

2 12 2011
Laviga Heks

Ek wil ook he!!

2 12 2011
Olga

Kom kry, dis ‘n lekker ene, daar perd met lang nek op die bottel.

3 12 2011
Laviga

Oe!!! Oe!!!

Ek hou van perde bloed

3 12 2011
Toortsie

Ek dink mens vlieg baie makliker met ballonne as met ‘n besem!! Of hoe dink jy, viga?
TOUCH!! Jy’s aan, Viga!

Lewer kommentaar

