Naasteliefde

1 12 2011

Terwyl ek dan nou vandag op Naasteliefde is, moet ek die voorbeeld noem.

Met die wat Kersfees op hande is, probeer elkeen wat kan ‘n beroep op liefdadigheid doen.  Ek lees gister van die Princess Alice-aannemingshuis wat dringend skenkings – veral in kontant nodig het.  Hulle is terloops ook baie dankbaar vir die skenking van klere en speelgoed wat hulle gekry het, maar ongelukkig kos dit geld om die 40 jarige organisasie staande te hou.  Hulle kort ook goed om brandboudjies te voorkom.

Sulke organisasies is ook afhanklik van vrywilligers om te help met die babas se versorging.  As gevolg van die vakansie seisoen, het hulle minder vrywilligers as gewoonlik.  Almal het ‘n breuk nodig van tyd tot tyd en dit is nie onredelik dat mense die tyd van die jaar met hulle families wil deurbring nie.

Juis omdat hulle dit besef, meld daar blykbaar elke jaar die tyd ‘n groep Moslemvrouens aan om hulle dienste aan te bied.  Hulle staan dus in om vir mense ‘n kans te gee om hulle Kersfees te vier.

Persoonlik vind ek dit ‘n baie mooi gebaar en ek vir een het baie respek vir die Moslem Dames.  Dit stel die vraag of Christen Dames vir die Moslems sal instaan wanneer Eid ens gevier word?  Een hand was mos immers die ander en so word daar by alles uitgekom.

Aksies

Information

2 responses

1 12 2011
MaanKind

Nou DIS naasteliefde!

1 12 2011
Olga

ek weet regtig nie of ek met kinders en diere kan werk nie. My hart kry hopeloos te vinnig seer. Ek twyfel of bessie gediend gaan wees in n huis vol vreemde kinders.

Lewer kommentaar

