Stukkende Speelgoed

5 11 2011

Hallo Maatjies

My ouma het soms vir my stukkende speelgoed gekoop.  😯  Njannies, sy het gesê dat dit my wisternye vraatsigheid ontwikkel!  🙄  Ek het nooit geweet my Ouma Heldina kan so vloek nie!  👿  Ouma Laviga sou haar mond met suikerklontjies uitgespoel het.  😈

Die stukkende speelgoed was vol blokkies gewees.  🙂  In alle kleure, soos rooi en geel en blou en rooi en blou en groen en pers en rooi.  😀  Die blokkies was ook verskillende klere gewees.  🙄  Ek het nooit geweet wat ek daarmee moet maak nie.

Toe eendag gaan speel ek by ‘n maatjie en die maatjie bou toe mooi klein huise met die blokkies!  😯  Njannies!  😡  Niemand het my gevertel dat ek moet goeders bou daarmee nie.  😉  Hulle was te bang ek is die mooiste, slimste heks, wat die beste kan bou!  😈

Kyk net:

 

Aksies

Information

9 responses

5 11 2011
Gerda. J

joh, joh, joh, viga, maar dis mooi. ek kon darem jou kasteel sien, al kon ek nie die eerste 2 paragrawe lees nie.

5 11 2011
Laviga

Haai Oe, Tannie Gorrie Morrie

Die perse het dit seker opgeëet.

5 11 2011
Olga

1
2
3
blok vir gerda.

5 11 2011
Olga

1
2
3
blok vir laviga, die mooiste
slimste
soetste
bouheks
wat ek ken.

5 11 2011
Laviga

Ek was nog nie reg gewees nie. Ek het nog my kerk gebou. 😥

5 11 2011
Olga

Ek neem aan jy is nou reg????
1
2
3
Blok vir laviga.

5 11 2011
Laviga

Touch!!! Tannie Ougat is aan!!

5 11 2011
Laviga

1

2

3

Blog vir tannie Tossel

5 11 2011
Olga

whoops, whoops, tiki tiki touchers. Touch. Gerda is aan.

Lewer kommentaar

