Ek gaan dryf

8 10 2011

Hallo Maatjies  😈

Merriegriet wil nooit dat ek met haar maanskip ‘n bietjie kan rondry nie.  😡  Ek het haar gesê sy kan my besem leen, maar sy wil my nie eers by die wielding laat sit nie.  👿  Sy is ‘n mislike skaap!!

Toe . . .

Die oom saam met wie ons gery het en Merriegriet het gou-gou iets gaan kyk.  :mrgreen:  Daar was niemand by die kar nie en hulle het nie die sleutels gevat nie.  😀

Ek het vinnig daar gaan sit voordat hulle terugkom!  😦  Maar ek het my besem by die huis gevergeet en toe kon ek nie die blaartjies onder trap nie.  😡  Elke keer wat ek die sleutel draai, kraaispring die kar!  😥  Dit is unfair!!  Ek wou net ‘n bietjie ry en toe hijill Merriegriet my plan.  👿  Ek is seker sy het my toor gesteel om die kar te laat sprinkaan.

Wag net!  Ek gaan haar in ‘n blommetjie in toor. :mrgreen:  Tata Maatjies.

Aksies

Information

3 responses

8 10 2011
Olga

eerste!

8 10 2011
Olga

jy moes die kar uit gehaal het viga. Dan sou jy nie kar laat bokspring het nie.

8 10 2011
Laviga

Maar die kar was al klaar buite, tannie Ougat. 😥

Lewer kommentaar

