Konstinapel, span die seile?

15 07 2011

Hallo Maatjies?

Daardie ander tannie sing mos ‘n liedjie van ‘n konstinapel wat die seile span.  😆  Ek het altyd gedoeg hy maak ‘n grappie, tot ek die seile gesien het.  😯  Soveel baie en dit waai nie eers weg nie.  💡  Ek weet tog hoekom, dit is aan die toue vasgesbind.  :mrgreen:  Sien julle, ek is ‘n slim heksie. 

Die konstinapel bly ekke dink ook iewers by die bitch in die Kaapplek.  🙂  Anderste gaan hy te ver moet rol om elke dag die seile te span.  Ek wil ook ‘n konstinapel wees met baie milsende seile.  😯  Almal sal dan weet waarso ekke bly sodat hulle vir my swiets en rooi koeldrank kan bring.  😆  Ek sal vir hulle koekies ook bak as ek al die seile gespan het. 

Ek wonder of ek met die seile kan kite vlieg ook?  😯  Dink julle die konstinapel maak kites ook?

Ekke gaan gou vir Ouma Heldina vra.

Tarra maatjies


Aksies

Information

5 responses

15 07 2011
Olga

1
2
3
blok vir viga.

15 07 2011
Olga

eeeeeeerrrrsssttteee!!!

15 07 2011
Laviga Heks

Hallo tannie Ougat!!

Tongel!!

Tannie is tog aan!!!

15 07 2011
Olga

viga, kyk na die seile. Wow!
TOUCH!!! jy is aan!

16 07 2011
Laviga Heks

Oe!!

😳

Ekke het so bietjie gevergeet dit is Touchseltjie!!

TOUCH!!!! Tannie is aan!

Lewer kommentaar

