Lunch Week 22 / 11

10 06 2011

Liedjiepret

(Geen een woord titels sal aanvaar word nie.  Die vertaalde titels van 3 liedjies is verskuil.  Identifiseer dit met die sanger.)

Mense en hulle dinge.  Jy moet maar lag, want daar is geen salf te smeer nie.  Jy is so vol van jouself, dit loop skoon oor.  Mens kan dit bottel en verkoop, maar gelukkig is daar geen mark daarvoor nie.  Die liefde van die eenvoudige mense is nie ‘n maklike begrip nie.  Ek sal maar ‘n klein bid moet bid.

Liriekeraai

(Liedjie en sanger)

  1. Last night as I lay on my pillow,
    Last night as I lay on my bed,
    Last night as I lay on my pillow,
  2. Hou hom weg van alle gevaar
    Ek voel so koud
    Hy’s my behoud
    Bring hom terug na my
  3. Now I’m standing alone in a crowded room
    And we’re not speaking
    And I’m dying to know, is it killing you
    Like it’s killing me
  4. Overcasting sight
    A view that wears the colour of the night
    Appearing everytime I feel alright
    No definition too close to see what’s in front of me
  5. I saw her headin’ to the table
    Well a tall walking big black cat
    When Charlie said I hope that you’re able boy
    Well I’m telling you she knows where it’s at

Aksies

Information

Lewer kommentaar

