Lunch Week 12 / 11

25 03 2011

Liedjiepret

(Geen een woord titels sal aanvaar word nie.  Die vertaalde titels van 3 liedjies is verskuil.  Identifiseer dit met die sanger.)

Dit is Vrydag en ek voel nie lus vir dans nie. Al wat ek die naweek soek is my bed.  Moenie wreed wees en aan my deur kom hammer nie, ek wil jou nie regtig doodmaak nie.  Jy is goed net die manier soos jy is en bloed orals jou sal net alles bederf.

Liriekeraai

(Liedjie en sanger)

  1. I’m happy just to have you
    You’re all the love I need somehow
    It’s like a dream
    Although I’m not asleep
  2. I’m happy just to have you
    You’re all the love I need somehow
    It’s like a dream
    Although I’m not asleep
  3. If I could make a wish
    I think I’d pass
    Can’t think of anything I need
    No cigarettes, no sleep, no light, no sound
    Nothing to eat, no books to read
  4. I was in your arms
    Thinking I belonged there
    I figured it made sense
    Building me a fence
  5. I don’t like cricket oh no
    I love it
    Don’t you walk thru my words
    You got to show some respect
    Don’t you walk thru my words
    ‘Cause you ain’t heard me out yet

Aksies

Information

Lewer kommentaar

